Klacht: ici paris hinthamerstraat den bosch

op 11 augustus 2016 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

super onsympathiek behandeld door een mevrouw die daar werkt leeftijd schatting 50 blond en slank al meerdere keren gebeurt door haar ik bestel veel via de webshop maar als ik dan toevallig toch in den bosch ben koop ik in den bosch op de pensmarkt ook nog geweest maar daar hebben ze de matterende shiseidodoekjes nooit daar super vriendelijk geholpen door een hele lieve juffrouw met een buitenlands accent daar ben ik apart naartoe gelopen voor een lippenstift van collistar omdat ik met die andere mevrouw niet meer geholpen wilde worden ze was ook duidelijk geirriteerd dat ik niet meer wilde kopen voor 25%en achteraf ben ik nog teruggegaan omdat ze die 25% er niet vanaf had gedaan gewoon 10%en een kadobon die ik nog had niet om het geld maar om het principe ben ik teruggegaan en ze reageerde wederom zo onsympathiek drukte het geld in mijn handen en geen woord van oh vervelend alleen een geirriteerd gezicht wilde er niet meer op ingaan was niet in de stemming maar vind dat ik er melding van moet maken ben zelf altijd rayonleidster geweest en daarna zelfstandige en zo n negatief type kost geld waarom ik behandelde haar met veel respect want ik weet hoe veeleisend en respectloos mensen kunnen zijn heb mijn mond echt gehouden omdat ik door mijn gezondheid genoeg met mezelf te stellen heb toch ben ik er nu voor gaan zitten om dit berichtje te sturen want dit kost klanten ook kreeg ik daarnaar bij de pensmarkt ici paris een stempelkaartje en de volledige korting bij haar geen kaartje geen korting onverschillig respectloos gedrag en dat meisje bij de pensmarkt was super hopende dat jullie dit toch in acht zullen nemen want dit soort personeel kost serieus geld vriendelijke groeten m.toes gerrit van de veenstraat 5684wr best
via de webshop bestel ik ook veel bij jullie onder ficus1234@hotmail .com em jaimyscheepers@hotmail .com echt wel en vaste klant

echt heel heel tereden meisje buitenlands accent pensmarkt stempelkaart korting monsterje niet opdringerig super

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

Reactie van de melder van de klacht Ds5b6ap

9 maanden geleden - niet gewenste oplossing maar positief bericht was meisje pensmarkt den bosch met buitenlands accent was super vriendelijk complimenten ook kortingskaartje korting informatie niet opdringerig echt een voorbeeld voor die mevrouw die vandaag 11.08 stond en dit is echt niet de eerste keer met haar want anders stuur ik dit niet iedereen heeft wel eens geen stemming

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ds5b6ap