Klacht: iBood verwijst naar Philips maar die repareren niet voor iBood

op 23 augustus 2017 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Binnen het eerste jaar een klacht gemeld over een Philips Amilight TV. Je ontvangt een RMA van iBood. iBood verwijst naar de storingsdienst van Philips. Hiermee is de RMA ‘gesloten’. Je kunt dan op de website van iBood niet meer reageren bij je aankoop of op hun antwoord. Ga je naar de ‘Customer Service’ van iBood dan is het zoeken naar mogelijkheden alsnog te reageren. Uiteindelijk meerdere keren een garantievraag gesteld maar geen enkele reactie ontvangen.
Philips heeft mij goed geholpen maar toen het op repareren aankwam bleek dat iBood geen overeenkomst heeft met Philips voor reparaties en Philips dus geen monteur kon sturen. Sindsdien meerdere keren een garantievraag uitgezet bij iBood maar nog altijd geen reactie en dus geen garantie van iBood ontvangen.
De TV herstart spontaan en dat kan zich 8 keer op rij voordoen. Soms totdat er een Anroid foutmelding getoond wordt

On-site reparatie waarna de storing zich niet meer voordoet. Niet dat ze aankomen met het opsturen van mijn TV want:
1) die hangt in een beugel aan de muur
2) meerdere dagen/weken de TV missen is geen reele optie
3) vervangende TV geeft veel issues met toepassen ophangsysteem
Het zou ook mogelijk moeten zijn te kunnen reageren op service verzoek, ook wanneer er al een RMA nummer afgegeven is. Dat is nu niet mogelijk.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ibood

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ibood nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door TV-Error