Klacht: I phone 6 ter reparatie aangeboden

op 28 december 2017 over Swoop in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van 11 november tot en met vandaag is mijn I phone 6 ter reparatie aangeboden voor een nieuwe battery te laten plaatsen.( wel 2 x enkele dagen terug gehad maar zonder resultaat )
Is nog steeds in reparatie terwijl er gezegd was, dat het 5 tot 10 werkdagen zou duren vanaf de derde reparatie op 2 december jl.
Er wordt van alles beloofd maar niet nagekomen. Het ergste vind ik, dat ik niet wordt teruggebeld al beloven ze dat iedere keer opnieuw. Als je naat filiaal Tilburg belt krijg je een bandje met “U bent de eerstvolgende beller ”
Het bandje draait gewoon de hele dag door en er wordt niet opgenomen, laat staan : teruggebeld.

Gewenste Oplossing:

Als ik gewoon wordt teruggebeld en niet voor de gek wordt gehouden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swoop over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door mmwops