Klacht: hypotheek correctie jaaroverzicht 2019 nog steeds niet ontvangen

op 22 mei 2020 over ING in de categorie Banken

mijn hypotheek bij ING is in november 2019 afgelost en beeindigd. Er staat ten onrechte nog steeds een saldo open.
ik ben sinds eind 2019 bezig om te proberen dit saldo afgeboekt te krijgen.
Ondanks toezeggingen, dat dat op korte termijn gebeurd, is dat nog steeds niet het geval.
Telkens wordt toegezegd, dat de correctie is doorgevoerd en dat een nieuw jaaroverzicht is opgestuurd.
Tot heden nog steeds geen gecorrigeerd jaaroverzicht ontvangen.
Deze toezegging heb ik al vele malen gehoord.
Ook online is de correctie nog niet doorgevoerd en is het ten onrechte openstaand saldo nog zichtbaar.
Dus er is nog steeds niets gecorrigeerd.
Deze zaak loopt dus al sinds december 2019.

Vanmorgen weer een poging gewaagd om ING hierover te bellen. De verbinding wordt echter verbroken, nadat men vraagt om later terug te bellen, pas nadat het gesprek al een stuk is gevorderd.is.

zodra ik het jaaroverzicht 2019 heb ontvangen waarop het hypotheek saldo op 0 euro staat en datzelfde online zichtbaar is.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 22 mei 2020 om 15:17 geantwoord

Beste Leo Hoefs,

Naar aanleiding van deze klacht kan ik zeggen dat u het beste in contact kunt komen met onze afdeling Hypotheken omdat zij inzage hebben in dit dossier en verantwoordelijk zijn voor de rectificatie van het overzicht.

Mijn collega's zijn te bereiken op werkdagen van 8:00-21:00 uur en op zaterdag van 9:00-17:00 uur, via tel 020 22 888 88.

Jeroen
ING Webcare

Heeft op 22 mei 2020 om 15:46 geantwoord

na diverse contacten met ING, waarin telkens werd aangegeven, dat correctie en nieuw jaaroverzicht was uitgevoerd en opgestuurd, nog steeds geen nieuw overzicht ontvangen. speelt al sinds begin 2020

Alle klachten die gemeld zijn door hoefsl