Klacht: Hypocriete medewerker Jumbo Heerenveen.

patty1967 op 15 oktober 2020 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Vanmorgen ben ik terecht aangesproken door een medewerker dat ik mijn winkelwagentje bij me moet houden tijdens het boodschappen doen en niet in een ander pad moet laten staan ivm de 1,5 meter regel. Daar had hij een punt. Alleen verbaasde ik me even later dat diezelfde medewerker geen 1,5, meter afstand hield toen hij met voorraadkratten een pad in liep waar zich meerdere mensen bevonden en dat hij bijna in de broekzak van de filiaalmanager kroop….hoe hypocriet ben je dan! Medewerker wilde zich natuurlijke ten overstaan van de filiaalmanager laten gelden. Ik kan me nog herinneren dat deze en andere supermarkten als eerste de Corona-maatregelen los lieten bij de versoepeling en nu willen ze het braafste jongetje van de klas zijn.

Als een klant wordt aangesproken om het naleven van de geldende Corona maatregelen verwacht ik dit ook van het personeel.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door patty1967