Klacht: hygiene en eten in caribbean world mahdia

op 20 juli 2012 over Arke in de categorie Online Reisbureaus

Beste,

Naar aanleiding van ons verblijf in Caribbean World in Mahdia vanaf 1/07 tem 15/07 wens ik officeel klacht neer te leggen tegen dit hotel. Zijn op 1/7 toegekomen om 10.30 uur, pas kamer om 16.00 uur. Dit is netjes opgelost door arken Hostess, maar dan begint het.
1. Hygiene
Alles plakt van onder naar boven. Tafelkleden in refter zijn niet om aan te zien, erger nog daar moeten wij op eten.
Openbare toiletten zijn vies.
2. Eten
Wij zijn misschien al twintig jaar op reis geweest, zowel Tunesie, Egypte en Turkijke maar zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. Weekend van 7/7en 8/7 hadden wij gewoon geen eten ????? Heb je dit al eens meegemaakt ? Gemeld aan hostess en heeft met de directie gesproken . That’s all !!!
3. Airo
Veertien dagen in een stinkende airco gelegen. Heeft zelf de Hostess geroken, maar niets aan gedaan ….
4. Eten en drinken
Dagelijks krijgen wij te horen, of dat de sprite op was of fanta of bestek op enz….
5. Zwembad
In het zwembad zitten beesten die daar niet in thuishoren. Gemeld aan de cleaner van het zwembad, maar wordt met ene of andere gele bus bewerkt en zo in het water gegooid. Netjes maar de diertjes blijven maar kweken.

Graag had ik als tegemoetkomen 200 euro per persoon voor dit slecht hotel.
Bij Sunjets regent het ook klachten over dit hotel.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arke in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arke een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arke

Heeft op 25 juli 2012 om 15:25 geantwoord

Wij hebben op 25 juli telefonisch contact opgenomen met de klant. Arke, Afdeling Klantenservice

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Arke beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door INDCHY