Klacht: Aanmaning

op 10 september 2019 over Huurwoningenland.nl in de categorie Verhuur

Op 29 juni heb ik een account aangemaakt bij Huurwoningenland om gebruik te maken van de diensten. Een aantal weken geleden heb ik zonder een bericht te krijgen om mijn abonnement een rekening gehad. Dit had ik ter plekke meteen teruggeboekt, waardoor ik van jullie een herinnering heb gehad met een verhoging van het totaalbedrag. Na het bericht heb ik het bedrag per direct overgemaakt.
Een week geleden heb ik een bericht gestuurd om mijn abonnement per direct stop te zetten. Desondanks heb ik tot op heden geen bericht gehad behalve een SMS-bericht en e-mail herinnering van een rekening. Dit was 29 augustus 2019.

Vandaag (8-9-2019) krijg ik nogmaals het bericht via SMS en mail om het bedrag over te maken en anders wordt het bedrag verhoogd.
Het SMS-bericht heeft het volgende aangegeven:
Aanmaning Huurwoningenland. Betaal nu via http:bit.ly2PoeVa8. Nu te betalen 22,9. Bedrag na verhoging over 7 dagen, 62,9. Betaal op tijd voorkom verhoging!

Ik dien hier niet meer aan herinnert te worden, want het bedrag is succesvol van mijn rekening afgehaald en ik wil het abonnement stopzetten.

Wat kan ik doen? Telefonisch kan ik ze niet bereiken en ben net naar het adres geweest maar daar wordt enkel post naar gestuurd.

Floor

Nvt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurwoningenland.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurwoningenland.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Floortjon