Klacht: Onterecht abonement

Rush1996 op 03 december 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik wilde een account aanmaken voor huurwoningen, maar toen ik de prijs zag, annuleerde ik het. Het account is alsnog gemaakt. Ik begon ineens mailtjes te krijgen dat ik moest betalen. Onterecht dus. Ik ben het hier niet mee eens. Ik heb ook nooit kunnen reageren op een woning, aangezien ik geen account had, maar ik moest wel betalen.

Ik moet nu ongeveer 40 euro betalen
Dit wil ik niet

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 05 december 2016 om 14:55 geantwoord

Geachte heer/mevrouw El Issati,

Op 15 augustus jl. heb je een premium account aangemaakt, tevens hebben wij hiervan een bevestiging hiervan verzonden. Deze tref je hieronder aan:

'Beste RS El Issati,
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor een premium account op Huurwoningen.nl. U kunt nu onbeperkt reageren op het complete aanbod aan huurwoningen op Huurwoningen.nl!

Wij hebben de volgende gegevens van u ontvangen:
Naam: RS El Issati
E-mailadres: [email protected]
Datum: 15-08-2016 10:43:10

Na de gratis kennismakingsperiode is de inschrijvingsbijdrage € 19,95 per maand. Betaling vindt plaats rond de 25e van de maand middels doorlopende automatische incasso van het door u opgegeven rekeningnummer NL16INGB075197**** (bewust weggelaten). Deze overeenkomst is voor onbepaalde tijd en kan ieder moment eenvoudig afgemeld worden zodat u nergens aan vast zit!

Wilt u gratis op de hoogte gehouden worden van nieuw huuraanbod bij u in de buurt, klik dan hier om de zoekservice te activeren.
Klantenservice Huurwoningen.nl

Ps. Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties naar aanleiding van de inhoud van deze email? Neem contact op'

Door deze mail bent u op de hoogte gesteld van uw actieve account en was u 7 dagen in de mogelijkheid om dit kosteloos af te melden.

Wij zien de betalingen van de 3 openstaande facturen graag tegemoet.

Ashley Zuijdendorp

Alle klachten die gemeld zijn door