Klacht: Afschrijvingen die niet kloppend zijn!

op 08 mei 2019 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb meerdermaals facturen terug geboekt omdat ik allang had opgezegt! Echter volgens de mevrouw die ik aan de telefoon heb gehad klopt dit niet. Voor haar was deze oplossing goed genoeg 1 factuur kwijt schelden en dan waren ze heel erg gul vond ze zelf! Ik vind dit dus niet gul dit is gewoon schandalig en pure oplichterij de reden waarom dat ik opgezegt heb uberhaupt was omdat overal waar ik op wou reageren was 60 woningen waar ik dus ook pas achterkwam toen dat ik een premium account aangevraagd had. Dus nogmaals ik vind dit schandalig en 1 factuur kwijtschelden gaat bij mij niet door de beugel als het om oplichterij gaat!

Hier boven staat beschrijf wanneer u tevreden bent dat zal ik nu dan eens zeggen. Ik ben pas tevreden als ik alle 3 facturen krijg kwijtgescholden en als jullie stoppen met het oplichten van mij en andere mensen die hier klacht van hebben en ik heb gehoord en gezien dat ik niet de enige ben die de zelfde klachten heeft!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurwoningen.nl

Bericht van Huurwoningen.nl

8 maanden geleden -

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurwoningen.nl nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 11 juli 2019 om 09:25 geantwoord