Klacht: Huurwagen

op 08 augustus 2017 over Travelbird in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij boekten van 1-8/5/2017 een reis naar Sicilie, huurwagen inbegrepen.
Bij het indienen van de wagen moesten wij toch een deel betalen, na herhaalde mails en telefoons stuurt men dit van de baan en zegt men zelf contact met mij op te nemen, ondertussen augustus en nog niks!
Puur bedrog!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelbird

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travelbird nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travelbird in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travelbird een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travelbird

Heeft op 11 augustus 2017 om 09:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jeannine,

Bedankt voor het delen van uw reiservaring. Op 8 augustus hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Als u nog steeds onduidelijke ervaart met de verhuurmaatschappij dan wil ik u vragen om direct contact met ons op te nemen. Ik licht u graag extra toe. Met vriendelijke groet, Maybel van TravelBird

Alle klachten die gemeld zijn door De Rekeneire Jeannine