Klacht: Huur nooit een auto bij Goldcar

op 26 januari 2014 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Begin oktober afgelopen jaar via Auto Europe een auto gehuurd voor een week bij de firma Goldcar in Malaga, zuid-Spanje. Wat al door meerdere mensen gemeld is, is ons ook overkomen. Bij aankomst in Malaga een enorme wachtrij aan de balie en na lang wachten en invullen van de formaliteiten worden we verzocht via de creditcard even 127,50 euro af te tekenen voor (dure) benzine, wat we wisten, maar ook voor aanvullende verzekeringen (60 euro) terwijl via Europcar alles al verzekerd zou zijn. Men weigerde ons de sleutels van de auto te geven als we niet betaalden (bleek uiteindelijk bij navraag bij Europcar alleen voor mogelijk verlies sleutel en eventueel afsleepdienst te zijn!). Uiteindelijk onder protest betaald omdat de rij achter ons langer en langer werd. Nu blijkt 3 maanden later ineens weer geld (37 euro) via de creditcard van onze rekening te zijn afgeschreven. Op mails wordt niet gereageerd. Dit is gewoon crimineel gedrag. Les, huur nooit bij Goldcar maar bij een goed bedrijf zoals Herz of Holidaycars. Nooit problemen mee gehad en uiteindelijk heb je veel minder gedoe en betaal je niet of nauwelijks meer.

Terugbetaling van in ieder geval de 37 euro hetgeen ik nu via de bank ga proberen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicodemus