Klacht: Hulp voor blinden in AH Ermelo

op 03 mei 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Sinds januari zit ik met 4 blinden collega,s in het Huijs van Barmhartigheid tegen over de AH in Ermelo.Dit hebben we juist gedaan om gewoon deel te nemen in de maatschappij en gewoon boodschappen te kunnen doen en voor het bedrijf een boodschapje te kunnen halen of voor de collega,s zelf om een magnetron maaltijd te halen of andere boodschappen.Er is een aantal keren iemand meegelopen zonder te mopperen over de pauze die dan wel inteert omdat men helpt maar de telkens is het een crime dat je hulp vraagt.

Vandaag was het weer zover ,we willen koffie en koffiemelk halen maar er is niemand die mee kan lopen dus neemt Dennis contact met mij op om mij dit mede te delen dat hij niet geholpen wordt en hij maar elders moet winkelen.
Ik was woest!!
Meteen ben ik verhaal gaan halen en ik kreeg hetzelfde te horen ,zelfs zei de teamleider dat die mevrouw ook geholpen wil worden waar op ik zei dat ziende mensen voor gaan dus? Ik ben erg kwijt weggelopen en schrijf u deze klacht want Ermelo is gezegend met heel veellblinde en slechtziende mensen want BARTIMEUS staat op steenworp afstand van de AH,

In een dorp als Ermelo voor blinden en slechtziende er altijd hulp moet zijn om zelfstandig te winkel te kunnen betreden ,het hele dorp is aangepast waarom de AH niet als service ,dit is geen goede reclame!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sommer64