Klacht: Hulp nodig

op 15 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Gisteravond zaterdag 13/8 18:49 Amsterdam centraal perron1 trein naar Zandvoort aan zee..
Mijn dochtertje van 6 Rende enthiausiast voor me uit naar de trein..
Ik zag bij dat ding waar je je Ov kan opladen etc stuk of 5 ns medewerkers staan..
Ik hoorde een harde gil en hysterisch gehuil..
Ik rende met drie tassen in mijn handen
Mijn dochtertje was tussen perron en trein gevallen..
Haar voeten zaten klem..
Ze schreeuwde t uit.. En was zo bang..
Ik hielp haar ertussen uit..
En was bezorgd of ze haar voeten of iets gebroken zou hebben.. Ze was totaal in paniek..
Ik suste haar tot rust..
In de trein kwam de conductrice kaartjes controleren en zei.. Is ze moe?
Ik zei nee.. En vertelde wat er gebeurd was.. Zij liep door en ging weer in t kamertje zitten van de machinist., ipv aandacht geven aan ons..
En de kleine..
Ik had meer verwacht..
Iets meer bezorgdheid ..
Ik reis elke dag met de trein.. En bijna elke vrijdag reizen mijn dochter en ik naar maarssen..
Het reizen met de trein doen we zo al sinds dat zij 3mnd oud is.. Dus voor ons gewoon vertrouwd..
Mijn dochter heeft al enige tijd nachtmerries over de trein..
Dus wat er zaterdagavond gebeurde was echt vreselijk.. Gelukkig zonder ernstige gevolgen..
Haar kuiten zijn blauw en schaafwonden..
Maar niets ernstigs..
Vandaag vroeg ik haar of we vrjdag weer met de trein Zullen reizen.. Ze kroop ineen..
Er had echt meer bezorgdheid mogen zijn vanuit de conductrice en meer hulp vanaf t station.. Zoveel personeel en niemand die haar geschreeuw hoorde?
Ik bleef rustig.. Maar.. T is jammer

Ik hoop op een reactie

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 29 augustus 2016 om 10:26 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw van ee