Klacht: huiswerk niet of heel laat of slecht terugontvangen

op 11 mei 2016 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

het duurt soms 4 weken voordat ik ingezonden opdrachten retour ontvang, soms pas na enkele emails. Of het komt retour zonder enig commentaar, alleen een cijfer meer niet. Ik heb hier vaker over geschreven met de klanten service maar helaas het probleem blijft

ter aanvulling: onderstaande conversatie op geen commentaar op ingezonden huiswerk. Ik denk dat dit op een misverstand duidt maar ik vind dat het nader onderzocht moet worden want het klopt niet.

J Keuning

U hebt een privéantwoord ontvangen op uw vraag in Inleiding onderzoek doen [20901].

Vraag:

Beste docent,
Ik heb opgave 771X3; retour ontvangen zonder enig commentaar, ik weet dus niet welke antwoorden wel of niet goed zijn en wat ik er van kan leren.Kan ik alsnog wat correcties of commentaar ontvangen? Voor de zekerheid stuur ik mijn antwoorden nogmaals in met een bijlage.
met groet,
Joke Keuning;
cursist 116926007

Privéantwoord:

Beste Joke,

Tot een paar weken geleden heb ik altijd commentaar per vraag in een bijbehorend vakje vermeld, mn als iets fout was. Ik werd toen gemaild door LOI dat de student dat toch niet kan lezen, dat het alleen voor de toets samenstellers van LOI was bedoeld; dus bijv. of een vraag correct gesteld was.
Dus na een paar jaar, voor niets te hebben gewerkt, ben ik hier mee gestopt.
Volgens mij is het de bedoeling dan dus van LOI dat u zelf op grond van de score, de vragen en het lesmateriaal moet destilleren wat u goed of fout heeft gedaan.
Meer kan ik er dus formeel niet van maken.
MvG
Tom

als het ingezonden werk sneller beoordeeld wordt, binnen 2 weken met iets meer persoonlijke notities, er is totaal geen contact met de docenten, sommigen stellen zich voor en geven goed commentaar maar anderen totaal niet

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

10 maanden geleden - Beste Joke, Vervelend te horen dat het huiswerk niet altijd op tijd wordt nagekeken en dat er niet altijd een inhoudelijk reactie wordt gegeven. Ik ga hier verder onderzoek naar doen en kom er volgende week op terug. Voor opdracht 763M7, ingestuurd op 17-4-2016 heb ik gelijk gesproken met de betreffende afdeling, om de docent te verzoeken deze met spoed na te kijken. Gr, Anne LOI Webcare

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 19 mei 2016 om 10:54 geantwoord

Beste Joke,

Naar aanleiding van je bericht hebben wij contact opgenomen met de betreffende docenten en verzocht om het huiswerk binnen redelijke termijn te corrigeren en daar waar nodig uitleg te geven.

We gaan ervan uit dat dit in de toekomst dus sterk verbeterd gaat worden. Mocht u nog ergens tegen aan lopen willen wij u verzoek om ons een e-mail te sturen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Patricia
LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door jkeuning