Klacht: Huistelefoon die niet deugt

op 19 april 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb onlangs een huistelefoon besteld. In februari. De laatste tijd kan de ander mij niet meer verstaan en het geluid uit de telefoon is erg zacht. Ik wil graag bereikbaar zijn en ik wil de ander gewoon kunnen verstaan.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een andere huistelefoon, deze deugt niet en ik wil dat als ik deze opstuur, een andere huistelefoon eerst in huis hebben, ik moet toch gewoon bereikbaar zijn? Ik wil best het verschil bijbetalen, maar ik wil wel eerst een ander, voordat ik iets opstuur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 28 april 2016 om 08:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Lisa,

Ik begrijp dat het vervelend is dat je een klacht hebt op je huistelefoon.
Via de e-mail heb ik je een link toegestuurd zodat je de klacht kunt aanmelden.
Nadat de klacht gemeld is, wordt deze verder in behandeling genomen.
Je zult een bevestiging en meer informatie van je aanmelding ontvangen per e-mail.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door BemyLisa