Klacht: Huismerk Energie negeert bel-me-niet-register en de bedenktijd colportagewet

op 09 februari 2019 over Huismerk Energie in de categorie Energieleveranciers

Huismerk Energie laat telefonische colportage verrichten door niet-traceerbare bedrijven zoals Voordeel Connect. Deze colporteurs, werkend in opdracht van Huismerk Energie, negeren het bel-me-niet-register. Wanneer ik besef overvallen te zijn tijdens mijn werk door deze telefonische verkoper, heb ik bij hem de volgende dag (en dus binnen de wettelijke bedenktijd colportagewet) de offerteaanvraag geannuleerd. Blijkbaar functioneert de communicatie met Huismerk Energie niet, want sindsdien probeert Huismerk Energie mij tóch aan dit door mij tijdig geannuleerde contract te houden.

Huismerk Energie dient de annulering van de offerteaanvraag door mij binnen de wettelijke bedenktijd colportagewet te accepteren (die diende te lopen via haar colporteur Voordeel Connect) en van alle onterechte kostenfacturering aan mij af te zien.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huismerk Energie

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huismerk Energie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H.Benjamin