Klacht: Huishoudelijke apparaten kwaliteit niet waard

Wendypanday84 op 02 november 2017 over Villeroy en Boch in de categorie Huishoudelijke winkels

Al eerder hebben wij van villeroy en Boch huishoudelijke artikelen gekocht. Als eerst de houten snijplank die werd na het wassen van de plank steeds kleiner omdat de blokjes hout afbraken.We lieten dit maar gaan nu de steelpan waarvan de steel gewoon heet word bij het koken en wij al meerdere malen onze handen aan hebben gebrand. Maar het toppunt is de wokpan met glazen deksel. Vandaag was ik aan het koken en dit ging goed ik liet de pannen staan met het vuur uit.
Ik liep even weg en de hele deksel spatte uit elkaar dit is niet normaal mijn hele maaltijd verpest en een deksel helemaal kapot.

Ik wil graag een nieuwe wokpan of een vergoeding en dan wel een wokpan van goede kwaliteit. En niet weer zoals voorheen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Villeroy en Boch

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Villeroy en Boch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door