Klacht: Niet geleverde bestelling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb via social deal bij u een adler scheerapparaat besteld. Betaald ING iDeal, 05-03-2018. Doch deze als nog niet geleverd (kosten 18,50). Heb eerder bij u het zelfde scheerapparaat bestelt, september 2017, deze wel geleverd. Hier ben ik zo tevreden over dat ik deze weer bij u heb besteld. Wat is de rede dat nu niet mijn bestelling wordt geleverd

Met groeten J.A. Rosenboom

Gewenste Oplossing:

Geen antwoordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HuisHobby.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HuisHobby.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht J.A. Rosenboom

1 jaar geleden - Waarom wordt hier niet op gereageerd? Anders ga ik actie ondernemen, neem ook contact op met selec deal, zijn jullie nog wel te vertrouwen?

Alle klachten die gemeld zijn door J.A. Rosenboom