Klacht: huisaanhuis rerclame-drukwerk

op 27 mei 2016 over Spotta in de categorie Reclame

ondanks de nee-neesticker op de brievenbusklep worden alle reclamepakketten van Spotta in onze brievenbus (adres: de Lepelaar 16, 8081 ZZ Elburg) gedeponeerd. Wilt u alstublieft zorgen dat dit niet meer gebeurt? Bij voorbaat hartelijk dank. Familie van der Weide.

wij zijn tevreden zodra gestopt wordt met het deponeren van de reclamefolders in onze brievenbus.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 27 mei 2016 om 13:59 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

U heeft ons laten weten dat u ondanks de Nee/Nee of Nee/Ja sticker op uw brievenbus het Spotta folderpakket heeft ontvangen. Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan.

Wij doen continu ons best om onze ruim 23.000 bezorgers te instrueren hoe om te gaan met de Nee/Nee en Nee/Ja-stickers. Helaas pikt niet iedere bezorger deze boodschap even goed op. Wij realiseren ons dat dit vervelend voor u is en hebben de betrokken bezorger nogmaals op de betekenis van die stickers geattendeerd.

Mocht u in de toekomst toch weer een Spotta folderpakket in uw brievenbus ontvangen, laat u dit dan weten aan onze klantenservice via Spotta.nl/klantenservice.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door wimvanderweide