Klacht: Huis aan huis folders niet ontvangen

CvanDooren op 04 april 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is de 4e week dat ik geen huis aan huis folders heb ontvangen. Niet het pakket dat in plastic is verpakt en ook niet het dunnere pakket in papieren omslag. Ik begrijp hier niets van, en vind dit niet fijn. Ik heb geen sticker op de brievenbus.

Gewenste Oplossing:

Tot 4 weken geleden werd het regelmatig bezorgd variërend in bezorgdagen, soms op zondag, maar ook dikwijls op maandag of dinsdag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 05 april 2018 om 16:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Dooren,

Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

De ingevouwen folders worden verspreid door de firma Axender, u kunt Axender bereiken via het telefoonnummer: 030 - 755 69 30 of via hun contactformulier: http:www.axender.nlcontactcontactformulier

Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door