Klacht: Huidinstituut Cardona te Zoetermeer niet goed in Wenkbrauwen 3D HairStroke Techniek en zeker niet klantvriendelijk

Op 7 maart 2014 heb ik mijn wenkbrauwen laten behandelen volgens de 3D HairStroke Techniek bij Huidinstituut Cardona.

Helaas is het niet geworden wat ik ervan verwacht had. Op de site van Huidinstituut Cardona te Zoetermeer staat dit vermeld:
Wenkbrauwen 3D HairStroke Techniek: Met de nieuwste techniek in Europa, de Hairstroke 3-D. Met een mesje en pigment worden kleine krasjes aangebracht in de huid. Doordat de krasjes lijken op echte haartjes zien uw wenkbrauwen er natuurlijk uit.

Bij mij ziet het er zeker niet natuurlijk uit en ik heb geen krasjes die op echte haartjes lijken, maar meer vlekjes à la tijgerlook. Voornamelijk mijn linker wenkbrauw is slecht gelukt.

Ik heb het netjes 4 weken laten genezen, zoals voorgeschreven. En dan nu dus contact opgenomen met huidinstituut Cardona te Zoetermeer om mijn ongenoegen op een vriendelijke manier kenbaar te maken.
Helaas werd er niet geluisterd naar mij, maar kreeg ik te horen dat ik eerst een nabehandeling (wederom de wenkbrauwen laten tatoeëren en betalen!!) moet ondergaan. De pigment zou niet gepakt hebben en het is met een mesje gedaan, dus is het goed, aldus de meneer van huidinstituut Cardona te Zoetermeer. Toch wel knap om een conclusie te trekken zonder mijn wenkbrauwen gezien te hebben!!

Het was professioneler en klantvriendelijker geweest als meneer gezegd had:
Wat vervelend voor u, laten we de wenkbrauwen eens gaan bekijken en dan bespreken wat een passende oplossing is!

Fouten kunnen gemaakt worden…geen probleem, maar fouten erkennen is dus veel moeilijker. Zeker niet klantvriendelijk en service verlenend van huidinstituut Cardona te Zoetermeer!

Klantvriendelijkheid en service verlenen van Huidinstituut Cardona en bekijken en bespreken wat een oplossing is!

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huidinstituut Cardona te Zoetermeer nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Toetersassie