Klacht: Huidreactie op masker

Na een bezoek aan huid en voetverzorgingsinstituut Wil de Geest kreeg ik een vrij heftige reactie op mijn voorhoofd en wangen, ik had een masker opgekregen in een gezichtsbehandeling waar mijn huid achteraf dus sterk op reageerde, dit kan echter gebeuren.. De teleurstelling ligt bij mij aan de manier hoe dit is ‘opgelost’. Ik heb naar de salon gebeld en mevrouw nam mij totaal niet serieus. Ze zei dat het zeer onwaarschijnlijk was dat deze huidreactie van het masker kwam, het zal allemaal wel goed komen. Ik heb nog ruim 2 dagen met een rood en bepukkeld hoofd rondgelopen en vind dit niet kunnen. Het is inmiddels ruim een jaar geleden maar het feit dat meer mensen uit mijn omgeving klachten over haar hebben heeft mij over de streep gehaald dit nu te schrijven. Bovendien viel mij op dat het linnengoed die mevrouw gebruikt niet hygiënische is, er zat een bruine vlek op één van de handdoeken.

Ik eis geen geld terug van mevrouw, maar wens enkel en alleen serieus genomen te worden, hier was absoluut geen sprake van, ik raad mensen af de salon te bezoeken.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huid en voetverzorgingsinstituut Wil de Geest nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvia de Wit