Mijn Klacht:
Op 11 oktober een mantel besteld via de hugo boss site. De bevestigings mail verteld mij dat de bestelling binnen 3-6 werkdagen binnen moet zijn. Naar 7 werkdagen te hebben gewacht, geen mantel ontvangen, dus gebeld met de klanten service. Deze konden mij vertellen dat het pakketje ergens is komen vast te liggen op een van hun opslag punten tussen duitsland – nederland. Ik zou binnen 2 week bericht krijgen wanner ik mijn mantel zou krijgen. Vervolgens krijg ik vandaag (28 oktober) een mail waarin staat vermeld dat de retour zending van de mantel is ontvangen. Ik weer contact opnemen met hugo boss dat de mantel niet retour moet maar dat ik hem moet krijgen. De desbetreffende mevrouw wist mij te vertellen dat ik het geld al terug gestort heb gekregen en dat ik de jas maar opnieuw moest bestellen.. Ze kon mij een wel een 10% kortings code aanbieden die ik via de mail direct zou ontvangen. Deze heb ik nu 9 uur later nog steeds niet. Al met al, ik weer een nieuw jas willen bestellen. Is de maat niet meer beschrikbaar die ik eerst had besteld!! Weer bellen met de “klanten service”, deze komen met het verhaal dat ik pech heb, en moet hopen dat een ander persoon de jas retour stuurt met de gewilde maat!!
Gewenste Oplossing:
Tevreden ben ik wanneer mijn mantel hier wordt afgeleverd, waar wel een tegemoedkoming bij mag komen.