Klacht: Service

Soerinder12 op 22 april 2016 over Hugo Boss in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om precies te zijn heb ik zaterdag 9 april een jogging broek van het merk Boss in Bijenkorf Amstelveen willen kopen maar mijn maat was niet aanwezig. Mij is niet aangeboden of het misschien uit een ander filiaal gehaald kan worden, heb ik zelf moeten vragen, ben ik van Hugo Boss niet gewend.
Had ik het maar niet gedaan, helaas nog steeds niet ontvangen en ook geen telefoontje van uit Amstelveen. Ben na een week persoonlijk weer geweest, en kreeg van de medewerker te horen, u moet wachten.
Wat ik heel raar vind als ik iets online besteld heb ik het binnen 24 uur.
Is de bedoeling dat ik voortaan beter alles online moet bestellen. Ik ben een goeie klacht van Hugo Boss en ga graag naar een winkel.
Vraag mij af waarom het zolang moet duren 3 dagen tot 2 weken of langer???
Klantvriendelijk is het niet en dat verwacht ik zeker niet van Bijenkorf en Hugo Boss!

Gewenste Oplossing:

Inmiddels heb ik al een ander merk gekocht (Armani) omdat ik de medewerker had verteld dat ik binnen een week met vakantie zo gaan.

Graag zou ik nog steeds mijn bestelde broek willen hebben, alleen als ik een flinke korting op krijg!!!

Ik ben best teleurgesteld, maar hoop zo spoedig mogelijk iets van u te horen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hugo Boss

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hugo Boss nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door