Klacht: hufterige chauffeur

op 05 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

vanmiddag reed ik met lijn 2 van station Leiden centraal richting staion de Vink tussen 16.10 en 16.30. Onderweg reed de chauffeur met 50 km/uur over een verkeersdrempel, waarbij ik werd gelanceerd en mijn hoofd zelfs het plafond raakte. Bij het neerkomen op de stoel heb ik het uitgeschreeuwd van de pijn. Van de chauffeur geen sorry maar bleef over de volgende drempels door denderen.
Van de rugpijn ven ik naar huis gestrompeld.

verkeersdrempels zijn gemaakt om er niet erover te racen. Geef alle chauffeurs een cursus in sociale diensbaarheid, zoals niet keihard optrekken als er nog passagiers nog in het gangpad lopen, de ouderen met rollator nog niet zitten, enz.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Arriva is afgesloten door de melder van de klacht.

Heeft op 05 juli 2017 om 18:04 geantwoord

Verbetering van de dienstbaarheid bereik je alleen door de chauffeurs een cursus daarin te geven.

Reactie van de melder van de klacht wjm.hocjks@casema.nl

5 maanden geleden - Mocht ik blijvende letsel ondervinden, dan zal ik Arriva daarvoor aansprakelijk stellen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Dat kan uiteraard. Natuurlijk hoop ik dat je er geen letsel aan over zal houden. Maar laat het ons zeker weten als dit wel zo is. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht wjm.hocjks@casema.nl

5 maanden geleden - Vandaag naar het ziekenhuis vanwege verstopping van de darmen sinds donderdag. Krijg nu een drankje om het op gang te brengen. Heb nog steeds last van pijn in de rugspieren. W. Hocks

Arriva

Heeft op 25 juli 2017 om 14:35 geantwoord

Beste wjm.hocjks@casema.nl,

Uit onze administratie blijkt dat deze klacht nog open staat maar eigenlijk al in behandeling is genomen en daarmee ook opgelost is. De klacht is zoals aangegeven intern doorgestuurd naar de regio zodat de situatie met de buschauffeur besproken kan worden. Bij deze wordt de klacht op 'opgelost' gezet.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door wjm.hocjks@casema.nl