Klacht: niet tevreden

Dormir op 01 december 2020 over Huberts Slaapcomfort in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks de nieuwe ( 2 stuks modules) die ik met lang wachten eindelijk
heb kunnen ervaren blijf ik bij m’ n standpunt dat het nog steeds hetzelfde is als voorheen. Vind het verschrikkelijk dat wanneer ik wakker word het bed zo schuin als een glijbaan niet meer prettig is.
Het bed heb ik aangeschaft om er jaren lang plezier van te zullen hebben. Helaas, ’t is inmiddels sinds 2 jaar dat ik het er maar mee moet doen.
Zou er a.u.b. een oplossing voor kunnen zijn.?

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn wanneer ik op een echt stevige matras zou kunnen slapen. De voorbereiding van proef liggen vond ik wel aangenaam, maar het is me zo ontzettend tegen gevallen na de keuze die me werd aangeraden..

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huberts Slaapcomfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huberts Slaapcomfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dormir