Klacht: Huarache schoen

op 30 april 2016 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Ik heb geen klachten over Footlocker zelf maar wel over de Huarache schoen..
Het is een hele fijne schoen en ik ben erg zuinig op mijn schoenen de elastiek achter op de hak is nu al 2x losgegaan maar nu heb k 1 probleem mijn bon ben k kwijt en kan ze niet ruilen of wat dan ook? Kunt u mij helpen? Ik koop elke maand wel een paar schoenen bij Footlocker en vindt t jammer van mijn Huarache dat k ze nu niet kan ruilen of dat ze eventueel gemaakt kunnen worden,2personeelsleden weten wanneer ik mijn schoenen gehaald heb en wat de problemen waren zij hebben mij dus ook aangeraden om deZe mail te sturen.nou ik hoop dat u me zo snel en goed mogelijk kan helpen dit probleem op te lossen ik vindt het namelijk best jammer als die schoenen van €119,99 in de kast moet laten staan.
Hopende op een spoedig bericht!

Ik hoop dat jullie mij of de schoen kunnen ruilen voor nieuwe of dat ze gemaakt kunnen worden of dat ik voor dezelfde prijs een tegoed bon krijg.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JessicaDjelaysa