Klacht: HSL net Nota

86885835 op 06 september 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Canaldigitaal has resolved this complaint
Klacht opgelost op 23 september 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste, We hebben een en ander voor u uitgezocht en zien dat u pas op 04-06-2014 bent aangesloten. Om die reden hebben we de maanden april en mei, de uitfacturatie en de afsluitkosten voor u gecrediteerd. We willen u verzoeken...

Categorie Alles-in-1
Status Opgelost
Datum 6 september 2014

Een klant van Canal Digitaal heeft herhaaldelijk geprobeerd contact op te nemen over een factuur voor de maanden juli en augustus 2014, ondanks een korting van € 150 voor de aansluiting op het HSL-netwerk. De klant ervaart problemen met de bereikbaarheid van de klantenservice en heeft aanzienlijke kosten gemaakt voor telefoongesprekken zonder oplossing voor zijn probleem. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Geen reactie/actie op schrijven. Niet bereikbaar. Afgescheept worden.
Telkenmale 1 Euro per gesprek, dus tientallen euro’s betaald voor alleen maar een bandje muziek. Kan mijn probleem dus niet voorleggen aan het juiste ‘adres’. Nogmaals (voor de zevende keer) : Op 4 juni heeft de monteur van Canal Digitaal ons aangesloten op het HSL netwerk van Heeze-Leende. Wij genoten van een korting van € 150.00 vanwege aansluiting HSL-net. Mijn inziens het volgende: juni, juli en augustus 2014 vervallen middels jullie korting. Het abonnement gaat dus in per 1 september 2014. Hoe kan het dan zijn dat ik een nota krijg voor de maanden juli en augustus 2014?? Tevens sluit u mijn telefoonlijn af en brengt u extra af- en aansluitkosten in rekening.
Ik ben erg teleurgesteld en deze. Ik heb op 16-08-2014 netjes € 49.95 overgemaakt aan uw organisatie voor periode 01/09/2014 t/m 30/09/2014. Ik betaal nu voor diensten die niet worden geleverd.
Ik heb bij het afsluiten van ons contract bij Canal Digitaal duidelijk aangegeven dat u de overstapservice zou regelen. Ook dit is niet gedaan en wij draaien dus nu nog steeds op voor dubbele kosten.
Ik ben al jaren klant bij u op andere locaties en dit is altijd vlekkeloos verlopen. Wat is er aan de hand? Ik verwacht nu toch wel zeer spoedig een oplossing van deze klacht(en).
U snapt wel dat ik geen enkel goed woord over heb voor wat hier gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Als bovenstaande op zeer korte termijn opgelost kan worden zou ik daar tevreden over zijn. Graag willen wij nog een gebaar/vergoeding tegemoet zien voor al die Euro's per gesprek, terwijl je na 15 min. nog niemand aan de lijn krijgt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

11 jaren geleden - Beste, Vervelend om te lezen dat er zoveel onduidelijkheid heerst over uw betalingen en beloofde kortingen. Wij hebben uw klacht doorgezet naar de betreffende afdeling en hopen op een spoedige afwikkeling. Met vriendelijke groet, Webcare CanalDigitaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 23 september 2014 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

We hebben een en ander voor u uitgezocht en zien dat u pas op 04-06-2014 bent aangesloten. Om die reden hebben we de maanden april en mei, de uitfacturatie en de afsluitkosten voor u gecrediteerd.
We willen u verzoeken om het openstaande bedrag handmatig over te maken. Deze hebben wij u per e-mail doorgegeven.

Vanaf 01-10-2014 zullen de reguliere maandelijkse abonnementsgelden weer in rekening worden gebracht. Let wel dat bij een maandelijkse acceptgiro altijd administratiekosten van €1,- in rekening worden gebracht per acceptgiro.

We hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie