Klacht: Hp computer werkt vanaf eerste moment niet naar behoren

op 28 september 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 23-5-2016 heb ik een Hp 11-k102nd computer gekocht bij bcc te Arnhem.

Een paar dagen later merkte ik dat de computer erg traag is, vaak helemaal niet kan opstarten en zelfs uit blijft staan.

Ik ben hiermee naar het filiaal gegaan en volgens de verkoper was dit geen probleem. En ja hoor de laptop deed het weer volgens hem. Verbaasd ben ik maar weg gegaan. In het half jaar hierna ben ik werkzaam geweest in het buitenland met een computer die het 8 van de 10 keer helemaal niet deed.

Ik baal heel erg hiervan. Bcc heeft nu 1 oplossing: de computer terug sturen voor reparatie.

Omdat de mankementen al de eerste week zichtbaar waren vind ik dat ik recht heb op een nieuwe laptop of geld terug. Ik ben zeer ontevreden over deze laptop omdat ik er vanaf 23 april nooit fatsoenlijk op heb kunnen werken. B

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 29 september 2016 om 13:15 geantwoord

Beste mevrouw Ajaoun,

Wat jammer dat de computer een defect vertoont.

Ik begrijp dat het lastig is dat u de computer enige tijd kwijt bent maar een defect binnen de garantieperiode geeft niet direct aanleiding tot omruiling.

Hoe vervelend ook, wanneer u de computer inlevert in het filiaal wordt een technisch defect kosteloos gerepareerd.

Mieke
BCC

Alle klachten die gemeld zijn door Selima