Klacht: Hoverboard besteld maar niet ontvangen

op 04 oktober 2017 over Hype-Store.nl in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12 september heb ik een hoverboard besteld voor mijn dochter. Enkele dagen na mijn bestelling kreeg ik een mail met de mededeling dat de stock uitgeput was en dat er nieuwe hoverboards uit China geleverd moesten worden. Dit kon een week langer duren voor het geleverd zou worden. Een week later nog steeds niets ontvangen. Een mail gestuurd en antwoord gekregen dat het nog een week langer zou duren. Een week (26/09)later plots een mail met de boodschap dat de bestelling geannuleerd werd en dat ze in financiële moeilijkheden waren. Het geld zou teruggestort worden, maar tot hiertoe nog steeds niets ontvangen. Ik vrees dat ik mijn geld niet zal terugzien.

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als het geld terug op mijn rekening staat

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hype-Store.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hype-Store.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door berntkempen@hotmail.com