Klacht: Houten jaloezieën afregeling trekt scheef en klachtenafhandeling waardeloos

op 01 september 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Houten jaloezieën voor woonkamerraam gekocht paar jaar geleden. Touwtje om de lamellen dagelijks met het licht te regelen trok scheef. Vorig jaar met bijbetaling een nieuwe gekregen die dus naar paar maanden hetzelfde euvel heeft. Winkel helpt niet verder zonder bon (product was toen voor mij besteld omdat er in de winkel alleen een beschadigd exemplaar stond) maar kan zelf de bon niet vinden als ik mijn pinbetaling op telefoon laat zien. Op mail wordt niet gereageerd en nu via Facebook contact maar die vragen steeds of ik het online heb gekocht of in winkel (stond in mijn verhaal) en reageren nu al 2 dagen nergens meer op ondanks dat ik correct ben gebleven. Dus voor 2e keer ondeugdelijk product en ze geven niet thuis terwijl er nog 100% garantie op zit.

Een nieuw exemplaar

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Juliette H.

1 maand geleden - Aanvulling op de klacht; Na een lange correspendentie met Leen Bakker de bon gemaild gekregen. Klacht officieel in filiaal aangemaakt en na bijna 3 weken, vorige week zelf met filiaal gebeld en ik mag de defecte ruilen voor een nieuw exemplaar. Vandaag In de winkel prettig geholpen door de dame van de afdeling raamdecoratie en er is een nieuw exemplaar voor mij besteld.

Alle klachten die gemeld zijn door Juliette H.