Klacht: Houden zich niet aan hun voorwaardes + slechte levering en trage klantenservice

op 30 mei 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Heb zondag via de website een tv gekocht. Ik kon hierbij aangeven wanneer ik de tv in huis wou hebben. Ik gaf hierbij dinsdag aan. Dit werd in de orderbevestiging nog een keer bevestigd. Dinsdag ben ik de hele dag thuis gebleven, maar rond een uur of drie was er nog steeds niets, terwijl het overdag geleverd zou worden. Ik ben direct mijn bestelling gaan volgen en toen bleef de zending slechts aangemeld te zijn. het pakketje was totaal nog niet aangekomen bij DHL en was alhelemaal niet onderweg. Ik ben direct de klantenservice van BCC gaan bellen. Kreeg na bijna een half uur eindelijk iemand aan de lijn. Die persoon zei dat het woensdag kwam terwijl ik had aangeven dat ik het dinsdag in huis wou hebben. Dat hadden ze zelf ook bevestigd. Waarom krijg je bij een bestelling überhaupt de kans om aan te geven wanneer je het in huis wil hebben, als ze toch iets anders doen? Had ik het product dan wel dinsdag in huis gehad al ik maandag had aangeven als leveringsdag?

Hiermee houden ze zich ook niet aan hun zes voorwaarden die op hun site staan aangeven. Voorwaarde nummer vijf is: ”Altijd de beste service. Dat is zeker.” Onder dat kopje staat: ”Onnodig wachten op onze bezorgers is niet nodig.” Dit klopt dus van geen kant. Ik heb voor deze levering speciaal een dag vrij genomen en thuisgebleven. Hiermee doen ze beloftes die ze niet kunnen waarmaken. Deze service was niet goed en al helemaal niet de beste. Moet nu weer een dag thuisblijven. Nu maar hopen dat ze de levering niet nog verder uitstellen.

Als ze op de juiste dag producten leveren. Laat mensen geen bezorgdag kiezen als je die niet kan waarmaken. Ook moeten ze hun klanten geen lozen beloftes doen. Het liefst zou ik de tv vandaag nog in huis krijgen, maar dat zal gezien de tijd wel weer niet gaan. Ook zou de telefonische klantenservice beter bereikbaar moeten zijn. Ik heb lang aan de lijn moeten hangen. Wat zorgde voor een hoop ergernis en een hoge telefoonrekening. Dit grapje kost hierdoor alleen nog maar meer geld.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 19 juni 2017 om 13:14 geantwoord

Heeft op 19 juni 2017 om 14:25 geantwoord

Omdat het pakket een dag voor het bij ons arriveerde pas bij DHL was aangekomen. Dit betekent dus dat de fout wel degelijk bij BCC ligt en niet bij DHL. DHL had het pakket veel te laat van BCC ontvangen waardoor ze niets op de gewenste datum konden leveren. Bovendien bleek de factuur van het pakket ook niet in orde te zijn bij aankomst. Het garantiecertificaat(5 jaar extra garantie) stond er niet op vermeld en werd niet meegeleverd. Belachelijk want het werd al drie dagen later geleverd dan gepland. Als ze het niet op tijd kunnen leveren hadden ze het maar met hun eigen bezorgdienst moeten leveren en niet via DHL. Het is de verantwoordelijkheid van BCC om het pakket op tijd te leveren. DHL is slechts een tussenpersoon waar de klant niets mee te maken heeft. Dit is dan ook zeker geen gepaste oplossing. Een korting op de tv of garantie was hierbij wel op zijn plaats geweest. Dit noemen wij geen klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door dressoirtwisk