Klacht: Houden zich niet aan de afspraak en willen mij voor een extra, niet bestelde levering laten betalen!

op 03 april 2013 over Taarten decoreren in de categorie Tijdschriften

Vrijdag 4 januari januari kreeg ik bij de levering van het tijdschrift taarten decoreren een kapotte toolbox. Er zat een flinke scheur in het plastic.
De week erna heb ik meteen een mail (met foto) gestuurd en werd mij verteld dat er zo spoedig mogelijk een nieuw exemplaar verzonden zou worden.
Omdat er niks verstuurd werd heb ik niet veel later opgebeld met de vraag waar de box bleef. Deze stond niet in de verzendlijst en zou toch nog verstuurd worden. Bij de collega die ik deze keer gesproken heb, heb ik ook meteen telefonisch het abonnement opgezegd, ik vond de laatste zendingen een beetje tegenvallen Dit was in januari. De mevrouw die ik gesproken had verzekerde mij dat ik nog recht had op de toolbox en dat deze verzonden zou worden. Hij zou samen met de laatste zending verstuurd worden.
Inmiddels zijn we ruim twee maanden en heel wat telefoontjes verder en er is nog steeds niks verzonden.
Het verhaal wordt nog mooier.
Vandaag was er voor mij een pakket afgeleverd bij de buren van Deagostini. Dit terwijl mijn abonnement al gestopt is, de laatste nummers heb ik al ontvangen, (helaas zonder toolbox).
Ik heb weer opgebeld en me dit keer ook boos gemaakt. Ik weiger te betalen voor iets wat mij opgedrongen wordt. Ik heb niks aangevraagd! Nu wordt er gekeken hoe ze dit willen gaan oplossen.
Een tip als je een abonnement aan wilt gaan, noteer alles en stuur ter bevestiging altijd een mailtje naar deagostini met wat er aan de telefoon besproken is. Dan staat het zwart op wit en kunnen ze je niet belazeren zoals ze nu bij mij doen!

Met Maarten heb ik gesproken over de levering van de nummers 22, 23, 24 en 25. Deze wens ik niet te ontvangen of betalen.
In januari heb ik het abonnement beindigd per telefoon. Helaas weet ik niet wie ik toen gesproken heb. Mij is verteld dat er nog één levering verzonden zou worden. Dit zouden de nummers 18, 19, 20 en 21 zijn. Ook zou bij deze levering een nieuwe toolbox verstuurd worden omdat ik destijds een kapotte box heb ontvangen.
Maarten stuurt zijn aantekening hierover naar zijn collega, deze collega zoekt uit hoe dit zit. Ik storneer het bedrag bij de bank en wacht op een reactie van u over wat te doen met de ongewenste levering.

Ik zou graag de toolbox nog ontvangen en de ongewenste levering niet betalen. Ik heb er helemaal genoeg van!

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Taarten decoreren

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Taarten decoreren nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.Dekker