Klacht: Onwijs slechte service

op 01 mei 2015 over hotpoint.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

2 jaar en 2 maanden terug een Hotpoint Ariston inductiekookplaat gekocht en nu al stuk. Standaard garantie 2 jaar. Gebeld naar de service desk en als je dan denkt klantvriendelijk te woord te worden gestaan, not! Garantie verlopen mevrouw, dus kosten van monteur minimaal 75 euro (voorrijkosten). Maar dan denk je nog, dan wordt de plaat wel gemaakt! Monteur geweest en binnen 3 minuten maakt hij kenbaar dat het niet te maken is. Of we even 85 euro willen betalen en hij maakt wel een rapportje! Weer gebeld naar de o zo vriendelijke service desk. Conclusie; u krijgt wel wat korting op een nieuwe plaat! Over een week krijgt u wel een voorstel. En tja die 85 euro, pech! Wie denkt er nu nog een inductieplaat van het merk Hotpoint te willen?! We hebben nu totaal 3x gebeld met de servicedesk (misschien overwegen om het woordje Service te verwijderen) en alle gesprekken waren zeer onvriendelijk en absoluut niet servicegericht. We zijn 85 euro lichter, plaat niet gemaakt en geen voorstel ontvangen voor een nieuwe plaat.

Gezien de net overschrijdende garantietermijn verwachten wij een nieuwe plaat geleverd te krijgen. We zijn tenslotte al 85 euro kwijt en staan met niks!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over hotpoint.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over hotpoint.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jordaan