Klacht: hotmail-account vergrendeld zonder aankondiging en reden ?

op 20 maart 2020 over Microsoft in de categorie Software

Sinds zeven weken ( 24-01-2020 ) ben ik bezig om te proberen weer toegang te krijgen tot mijn hotmail account.
Contact met een levende ziel bij Microsoft lijkt onmogelijk !! . ( chat robots en geautomatiseerde reacties, scripts of bots ) Zou het niet zo frustrerend zijn dan kan het gezien worden als ridicuul. Telefonisch contact : optie 1, optie 3, optie x, … ga naar accountherstel in de omgeving van login.microsoft.com … ( geen levende ziel geen gesprek terwijl bij het begin van het tel. contact ik heb aangegeven dat ik geen bezwaar heb dat het gesprek wordt opgenomen ter verbetering van de kwaliteit van Microsofts producten services en trainingen)
Kom er nu achter dat de support van microsoft bedroevend is. De attitude van microsoft asociaal is. Dacht dat mijn account van mij was. Microsoft heeft geprogrammeerd : hoe meer informatie u geeft hoe groter de kans dat u weer toegang krijgt tot uw account. Het formulier dat Microschoft gebruikt staat echter niet toe om meer informatie aan te bieden dan wat ik doe.

De gegevens zijn verzonden
We sturen een e-mail naar [email protected] om u te laten weten of u voldoende informatie hebt opgegeven om uw account te herstellen. Het duurt doorgaans ongeveer 24 uur om de ingediende informatie te beoordelen.

[email protected]
02:48 (7 uur geleden)

aan mij

We hebben recentelijk een verzoek ontvangen om je Microsoft-account [email protected] te herstellen. Helaas heeft ons geautomatiseerde systeem vastgesteld dat de informatie die je hebt verstrekt niet voldoende was voor ons om eigendom van het account te verifiëren. Microsoft neemt de privacy en beveiliging van onze klanten zeer serieus, en onze inzet voor het beschermen van je persoonlijke informatie vereist dat we de grootst mogelijke zorg betrachten om er zeker van te zijn dat je de eigenaar van het account bent.
Doe opnieuw een account verificatie verzoek
U kunt het best een nieuw verzoek indienen. Hoe meer en hoe nauwkeuriger de informatie is, hoe groter de kans dat u opnieuw toegang krijgt tot uw account. Hieronder staan wat tips die u kunnen helpen om het verzoek zo volledig en nauwkeurig mogelijk in te vullen.
Dien een nieuw verzoek in
Handige tips voor het indienen van een nieuw verzoek:
• Beantwoord zo veel vragen als u kunt.
• Gebruik de informatie die u hebt opgegeven toen u het account aanmaakte, of deze voor het laatst bijwerkte.
• Verstuur het verzoek vanaf een computer die u vaak gebruikt.
• U wordt gevraagd om recent gebruikte e-mailadressen en de onderwerpen van recente e-mails te vermelden. Vraag familieleden, vrienden of zakelijke contacten om hun e-mailadressen te bevestigen en u de onderwerpen te melden van de laatste drie e-mails die ze u stuurden.
• Zorg dat u het juiste domein voor uw account gebruikt, zoals hotmail.com, live.com, of xbox360.com. Hou er rekening mee dat uw e-mailadres specifiek kan zijn voor uw land. Hebt u uw account in Zweden aangemaakt, zal uw domein hotmail.se zijn in plaats van hotmail.com.
Klaar?
Dien een nieuw verzoek in
Bedankt,
Microsoft Support Team
Microsoft Corporation
One Microsoft Way
Redmond, WA 98052
USA
Verzoek tot account herstel 35681236 is nu gesloten. Gelieve niet op dit bericht te antwoorden. Reacties op dit bericht worden doorgestuurd naar een niet gecontroleerde mailbox. Microsoft respecteert je privacy. Lees voor meer informatie ons privacyverklaring.

Het laatst hier genoemde stukje geprogrammeerde proza heb ik nu 8 keer ontvangen. . Het formulier dat Microsoft gebruikt staat echter niet toe om meer informatie aan te bieden dan wat ik doe. De vakjes van het formulier zijn niet groter en het aantal vakjes is begrensd. Iedere keer wordt mijn verzoek afgewezen door uw geautomatiseerd systeem omdat er te weinig info door mij zou zijn gegeven.

In mijn hotmail staat veel persoonlijke informatie. Volgens uw systeem heeft er een actie op mijn account plaatsgevonden die aanleiding vormde om mijn account te blokkeren. Zonder aankondiging van uw kant heeft uw systeem mij de toegang tot mijn account ontzegd. Wat er precies heeft plaatsgevonden ? Geen idee. Als uw systeem mij gewaarschuwd had dan zou ik de mogelijkheid gehad hebben om maatregelen te nemen om mijn gegevens veilig te stellen.
Van een robot winnen is slechts weinig mensen gegeven.

Ach Microsoft geeft u mij a.u.b weer toegang tot mijn account. In uw almachtige kunde zal het toch mogelijk moeten zijn. Er zal van uw kant toch geen sprake zijn van onwil of desinteresse naar mij toe?
Houdt u ook a.u.b op met die hypocriete uitingen dat u begrip heeft voor het ongemak en de “vriendelijke” verzoeken om opnieuw een formulier in te vullen dat door niemand wordt bekeken en vervolgens genegeerd wordt en na twee keer op een dag de volgende melding genereert :

Er kunnen geen verzoeken voor accountherstel meer worden ingediend
We hebben te veel aanvragen ontvangen om dit account vandaag te kunnen herstellen. (We hebben een limiet ter beveiliging van uw account.) Probeer het over 24 uur opnieuw.

Mijn vertrouwen in de service van Microsoft is verdwenen
Het icoontje van Microsoft store mag van mijn scherm verdwijnen. Ik zal er niets kopen.

herstelde toegang tot mijn account.
klantensupport met echte menselijke interactie.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Case B