Klacht: Hotelspecials weigert om geld terug bij annulering

op 14 mei 2020 over Hotelspecials in de categorie Horeca

Het hotel heeft de gereserveerde overnachting zelf geannuleerd maar Hotelspecials weigert om het geld (min de reserveringskosten) terug te betalen.

Ik wil graag mijn geld terug

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hotelspecials over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hotelspecials in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotelspecials een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotelspecials

Heeft op 14 mei 2020 om 16:18 geantwoord

Beste Astrid ter Beek,
Bedankt voor je bericht.

Het klopt dat je geen contanten terug krijgt. Maar zoals ook per mail aan je uitgelegd, ben je je geld niet kwijt. Je hebt hiervoor reeds een voucher ontvangen. Met de voucher kun je op een later tijdstip een nieuwe overnachting boeken. Je bent helemaal vrij in de keuze voor het hotel en datum.

Wij helpen je graag mocht je hulp wensen met het zoekenboeken van een mooie aanbieding.

Een mooie dag toegewenst.
HotelSpecials

Heeft op 14 mei 2020 om 16:27 geantwoord

Zoals ik al eerder aan jullie heb uitgelegd was deze boeking eenmalig voor een vliegreis. Ik maak nooit gebruik van hotelovernachtingen en zal de voucher dan ook niet gebruiken. Daarom wil ik graag mijn geld terug.

Alle klachten die gemeld zijn door Astridterbeek