Klacht: hotelkamer niet zoals op website werd aangegeven + grote verbouwing

op 05 juli 2017 over Carlton Hotel Collection in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via actie van de dag hadden wij van 24-25 juni een deluxe hotel kamer geboekt. Bij het hotel aangekomen zagen we dat er grote verbouwing plaatsvond, dit was niet gemeld en staat ook niet op de website van het hotel. Allereerst moesten we ineens 30 euro betalen en voor parkeren kwamen er ook kosten bij. In onze boeking stond duidelijk dat alleen stadsbelasting betaald moest worden. Nadat we aangaven dat dit niet klopt is het uiteindelijk veranderd. Toen kregen we een kamer toegewezen, dit bleek bij aankomst een standaard kamer te zijn in plaats van de geboekte deluxe kamer. Terug bij de receptie werd verteld dat de deluxe kamers zoals op de website van het hotel te zien zijn, er nog niet zijn. Deze worden momenteel nog gerenoveerd. Dat is natuurlijk een zeer slechte zaak. Je boekt iets wat er niet is en wordt zonder pardon in een standaard kamer gezet.. Uiteindelijk hebben we een oude deluxe kamer gekregen maar deze leek in geen enkel opzicht op de geboekte kamer. Daar bij komend waren de bedden ook nog eens zeer slecht. Dit is pure oplichterij, kamers verkopen die er niet zijn.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of deel van geld terug.

Alle klachten die gemeld zijn door estherhazelhoff