Klacht: Hotelkamer in zeer slechte staat.

op 03 mei 2016 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Geachte heer, mevrouw,

Mijn partner en ik hebben afgelopen weekend, 30 april en 1 mei overnacht in het Hotel Sallandse heuvelrug te Rijssen. Wij hebben dit gedaan door middel van een hotelbon van Fletcher a €29,90 voor een verblijf van 1 nacht.

Eenmaal vastgelegd kon je de kamer ook upgraden, dat hebben we gedaan, was wel weer €10,- meer. Vervolgens kon je ook een ontbijt erbij doen, was ook weer €15 pp. Ook werden er reserveringskosten in rekening gebracht van €10,-, waarom, je reserveert toch zelf via de site je kamer maar goed. Al met al kom je dan toch nog uit op €65,- extra uitgaven maar dat is verder prima, dan mag je ook wat verwachten in een 4 sterren hotel.

Dus afgelopen zaterdag 30 april aangekomen bij het hotel Sallandse heuvelrug.
Ingecheckt en meteen gereserveerd voor het avondeten. Van de receptie kregen we de sleutel van kamer 202. Allemaal uitertst vriendelijk ontvangen.

Maar eenmaal in onze kamer aangekomen verging ons de lol, ik zal beschrijven wat we daar aantroffen; een muffige lucht die je meteen bij binnenkomst tegemoet kwam, vloerbedekking die oud en vies was compleet met oude vlekken, beschadigd meubilair, De kamer was verder niet goed geventileerd want het was erg gewoon erg warm,
de bedden met overtrek die niet fris en schoon was, ook hier hing een onfrisse lucht in. De badkamer dan, de badkamerdeur die al lang geleden zijn laatste verf beurt had gehad, onderaan de deur bladderde het verf er gewoon af, verder was de badkamer ook niet schoon en fris, de douchekop was zelfs in zijn geheel verkalkt, verder was het er stoffig en viezig. Het dochegordijn die ook gewoon vies was en waar nog net niet het weer inzat. De onderkant was gewoon vergeeld.

Wij hebben de volgende ochtend dan ook geen gebruik gemaakt om te douchen, dat hebben we bij thuiskomst maar gedaan.
Verder troffen we een lege mini bar aan, ook uiterst vreemd.

We hebben nog overwogen om meteen huiswaarts te keren omdat dit gewoon niet kan. De hotelkamer in zo’n slechte staat aanbieden is gewoon niet te verkopen en eigenlijk schandalig. Dit hoort niet bij een hotel met 4 sterren!!

De volgende ochtend zaten we als eerste om half 8 aan het ontbijt om daarna de rekening te voldoen om daarna meteen naar huis te gaan. We hebben onze onvrede ook bij de receptie kenbaar gemaakt. Het meisje achter de receptie erkende dat ze deze verhalen wel vaker horen maar er wordt naar mijn idee niet echt veel aan gedaan.

Wij willen heel graag dat er wat met deze klacht gedaan wordt en serieus wordt omgegaan. Wij zijn niet de eerste gasten die hierover klagen.

Verder zijn wij heel benieuwd wat voor oplossing wordt geboden door Fletcher Hotels.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Boot74