Klacht: hotelkamer

op 16 oktober 2016 over Travelbird in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een reis met mijn dochter geboekt bij travelbird naar Portugal. Het eerste hotel viel al erg tegen maar we hebben het voor lief genomen en dachten dat het niet erger kon worden maar niks is minder waar. Naar Travelbird gebeld na 7min werd de verbinding verbroken dan maar een mail gestuurd. Kreeg als antwoord dat ze binnen 48 uur mijn mail beantwoorden. Woensdag gaan we weer naar huis. Mijn korte vakantie is hierdoor erg verpest en dan druk ik het nog voorzichtig uit.

Gewenste Oplossing:

Een hotelkamer die wel schoon en netjes is. Een normale ruimte om te ontbijten of te zitten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelbird

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travelbird nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travelbird in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travelbird een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travelbird

Heeft op 18 april 2017 om 18:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door van Rouwendaal