Klacht: Hotelgeschenk voucher voor 2 personen Flecher Hotels moeilijk te verzilveren

op 25 mei 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Via de website hotelgeschenk.nl is een mooie code te koop, waardoor een hotelovernachting iets goedkoper is.
Op deze website wordt alleen de voorwaarde aangegeven dat het hotel moet deelnemen.
Echter blijkt na aanschaf dat deelnemende hotels vaker niet, dan wel, beschikbaar zijn.

Wanneer ik een hotelkamer kan boeken in 1 van de deelnemende hotels

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Reactie van de melder van de klacht Sander Gritter

6 maanden geleden - Zojuist telefonisch van het spreekwoordelijke kastje naar de muur gestuurd. Helaas door hoofdkantoor erg bot en onvriendelijk te woord gestaan. Gelukkig heb ik vervolgens contact gehad met het hotel waar wij graag zouden boeken (Auberge De Kieviet in Wassenaar) waar ik juist wel erg vriendelijk en bovenal geholpen ben. Via deze weg heb ik gelukkig mijn kamer kunnen boeken en de voucher kunnen inleveren

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sander Gritter