Klacht: Hotelgeschenk voucher voor 2 moeilijk te verzilveren bij Fletcher Hotels

Ingrid Nuijten op 21 oktober 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Via de website hotelgeschenk.nl heb ik op 7 maart van dit jaar 2 vouchers gekocht voor een overnachting voor 2 personen. Met deze vouchers zijn de hotelovernachting een klein beetje goedkoper dan normaal.
De ene voucher heb ik gebruikt in augustus en de andere voucher was bedoeld om te gaan gebruiken op 18 november in Fletcher hotel Nieuwegein – Utrecht.
Vannacht gelijk om 0.00 uur gekeken of ik de voucher kon verzilveren. Op die datum zijn maar 4 deelnemende hotels beschikbaar. Ik heb hotel Nieuwegein – Utrecht vandaag gebeld om te vragen hoe dit zit. De telefoon werd opgenomen met “receptie” niet eens de hotelnaam genoemd. Beetje vreemd, maar oké!
Ik legde uit dat ik mijn hotelgeschenk voucher wilde verzilveren voor die datum maar volgens de medewerkster zaten ze vol. Dus ik legde haar uit dat ik wel gewoon een kamer met vol tarief kon boeken. Maar volgens haar zijn er maar een beperkt aantal kamers beschikbaar waren voor deze datum en deze actie. Ik die waren dus al vol. Ik legde haar uit dat ik pas de voucher kan verzilveren vanaf 4 kalenderweken voor de boekingsdatum en dat was dus vandaag. Daarom keek ik vannacht ook om 0.00 uur. Volgens haar waren toch de beschikbare kamers weg doordat er meerder acties waren zoals die van de Kruidvat.
Als ik dit had geweten had ik nooit deze voucher gekocht omdat je dus nooit mogelijk is om voor een bepaalde datum een hotelkamer te reserveren met deze Fletcher hotelgeschenk voucher. Je betaald toch behoorlijk wat voor deze voucher zeker omdat er ook nog wat extra toeslagen bijkomen zoals verblijf in een **** sterrenhotel van €5,- pp en weekendtoeslag van € 5,- pp
Er staat niet in de voorwaarden over bovenstaande acties en dat de deelnemende kamers per hotel dan nog beperkter kunnen zijn i.v.m. meerder acties.

Wanneer ik een hotelkamer kan boeken in 1 van de deelnemende hotels en bij voorkeur dus hotel Nieuwegein - Utrecht voor de genoemde datum van zaterdag 18 november.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 12 april 2018 om 15:30 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres [email protected]

Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Ingrid Nuijten

Heeft op 13 april 2018 om 10:12 geantwoord

Ik vind het vreemd dat er na bijna 6 maanden deze oplossing wordt geboden aangezien ze eerder de klacht niet in behandeling wilde nemen. Maar ik heb ze een mail gestuurd maar voor mij staat vast ik boek geen Fletcher hotel meer!

Alle klachten die gemeld zijn door