Klacht: Hotelgeschenk

jcvandenbor op 21 september 2021 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

2 vouchers gekocht a 34,95 en dan blijkt dat je maar 28 dagen van te voren kan boeken. De hele zomer geprobeerd een leuke accommodatie te vinden maar door het beperkte aanbod (soms wordt er maar een hotel aangeboden) is het in de zomerperiode niet gelukt. Omdat de vouchers 31 oktober vervallen nu maar een hotel geboekt waar ik eigenlijk niet blij mee ben. De vouchers voor een gezamenlijk bedrag van 69,90 laten verlopen vind ik ook zo wat. Fletcher heeft nu zelf een actie voor 25 euro pp incl. ontbijt met een veel beter aanbod aan hotels. Ik zou dan in de periode dat ik nu met tegenzin heb geboekt wel in een leuke accommodatie terecht kunnen. Bij het inwisselen van de vouchers moest er nog extra worden betaald voor een normale 2pers. kamer en ontbijt dus nog 64 euro bijbetalen Totaal kost me dit tripje voor 2 overnachtingen met ontbijt 134 euro en zou ik bij elke andere boekingsmaatschappij iets kunnen boeken waar ik wel achter sta..
Voor mij nooit meer hotelgeschenk.

omboeken naar een gewenst hotel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jcvandenbor