Klacht: hotelbon en 2016

op 03 juli 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb weer hotel bonnen gehaald wilde inloggen maar de site deed het niet, ik dacht stuur ik een mail naar kruidvat klantenservice, mijn klacht uitgebreid beschreven tot 2x aan toe werd er gezegd dat mijn mail adres en telfoonnummer niet klopte alles geprobeerd tot mijn verbazing lukte het niet, dit is de zoveelste keer dat ik mijn geld kwijt ben. Schandalig weer ben het zo zat nu!

Gewenste Oplossing:

Dat ik weer gebruik kan maken van mijn hotel bonnen. Gaf het cadeau aan mn zusje die net getrouwd was haar lukte het ook niet. Dus ligt het niet aan mij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roos 1977