Klacht: Hotelbon alleen te gebruiken met bijbetaling

op 03 oktober 2016 over HEMA Lekker Weg in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het boeken van een Amrath hotel en of een Golden Tulip hotel in Maastricht in het weekend, wordt bij vermelding van de Hema bon ter waarde van € 89,00 gezegd dat er geen kamers meer aanwezig zijn.
Op de Bookings.com site staan nog wel vrije kamers ter waarde van
€ 85,00 (Golden Tulip).
Toen ik dit aangaf bij het Hotel was de opmerking u kunt nog wel kamer krijgen met bijbetaling van € 50,00.
Ik vind dit geen lekker weg gevoel.

Gewenste Oplossing:

Meer transparantie vanuit de Hema en geen beperkingen vanuit het Hotel.
Graag de 50 euro die ik nu moet bijbetalen retour op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA Lekker Weg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA Lekker Weg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ronaldzandvliet