Klacht: HotelBoeking mis gegaan en niks vergoed!

op 07 juli 2021 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Om te beginnen kwamen we aan bij het hotel na een 12 uur lange reis rijden met de auto. Onze boeking was nergens te vinden… dus besloten we te bellen met het boekingsbedrijf. Deze vertelden ons vervolgens dat onze boeking was geannuleerd, zonder ons hier over te hebben geïnformeerd. Ze vertelden dat ze ons zouden doorverbinden met het spoedteam om een nieuw hotel voor ons te regelen. We kregen even later een mevrouw aan de lijn die slecht engels kon, thuis werkte (baby op achtergrond huilen) en de verbinding steeds wegviel. Ze vertelden ons dat we het gedeelte van de 1e boeking vergoed zouden krijgen als oplossing. Dit vonden we fijn. Zelf gingen we ook opzoek naar andere hotels, dus 1 hotel hadden we aangeboden of dit een optie was, deze was tevens rond het zelfde bedrag als het eerste hotel. Dit hotel had de vrouw gebeld, en het was beschikbaar. de vrouw vertelde ons dat we er alleen met creditcard konden betalen dus dit moesten we nog regelen. We hadden een bij ons van de broer van mijn man, het was een gedoe om hier geld op te zetten. De vrouw bleef steeds wegvallen, engels was moeilijk communiceren en de vrouw was erg langzaam dus uiteindelijk hadden we 1 uur gebeld (waar we waarschijnlijk ook nog een flinke rekening van krijgen) dus uiteindelijk zijn we zelf naar het hotel gegaan. Konden we dus wel met pinpas betalen, dus ze had ons ook nog onnodige extra stress bezorgd. De receptioniste wist niks af van expedia waar mee gebeld was, dus konden we zelf boeken en uiteindelijk alles zelf betalen! Wat een verschrikkelijk vervelend begin van onze vakantie met stress en valse beloftes die ons worden gedaan!!! Hier moesten we wel een klacht over invullen

We willen graag een compensering, kijken wat er aangeboden kan worden. Ook willen we dat de belkosten vergoed worden!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joyzakaria