Klacht: Hotel was niet volgens boeking!!

op 26 juli 2017 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Dag expedia,

Ik ben heel erg teleurgesteld in expedia. We hadden een vlucht+hotel geboekt voor 14 juli tot 23 juli. Deze boeking had ik al in juni gedaan. Onze ervaring met de hotel was vreselijk!!!!!

We kwamen 14 juli aan bij het hotel. Daar werd ons gezegd dat er geen kamer beschikbaar was. Dus wij dachten, hey het is maar voor 1 dag. Dus we werden gebracht naar een andere hotel. Eentje die er ordinair uit zag. Het was een super kleine slaapkamer, waar geen wifi was en een mini tv (dus iet zoals onze boeking). Ik vroeg de manager of we ook bij dat hotel mochten onbijten. Hij zei dat het niet mogelijk was en we moesten wachten tot de volgende dag. Dus we hebben de eerste ochtend geen ontbijt gehad.
We werden die ochtend vroeg wakker omdat we naar onze eigen hotel wouden gaan. Dus toen we aankwamen bij het hotel zeiden ze dat er eindelijk een kamer vrij was maar dat we pas om 1 uur konden incheken ?????(terwijl wij ons de dag daarvoor ook al hadden ingechekt). Toen we eindelijk onze kamer kregen, vroeg ik aan het personeel waar we in de ochtend konden ontbijten. Daar werd ons vertelt dat we daarvoor niet in aanmerking kwamen. Ik liet mijn mail aan hen zien dat er letterlijk staat \\\’breakfast included\\\’. De manager zei dat als het er staat, wij ook mochten ontbijten. De volgende ochtend werden we wakker, en wouden we gan ontbijten. Daae werd ons vertelt dat we niet mochten ontbijten omdat we te weinig geld hadden betaald. Toen heb ik weer met de manager gesproken en hij zei dat we wel konden ontbijten. Dus die volgende ochten daarna (dag 3) hebben we ontbeten. Tijdens het ontbijt kwam 1 van het personeel naar ons toe en zei dat wij maar 1 x mochten ontbijten en dat we de andere dagen (als we willen ontbijten) 5 euro moesten betalen p.p.

Ik heb vervolgens expedia gebeld en dat netjes allemaal uitgelegd. Zij had contact opgenomen met het personeel en tegen haar werd er gezegd dat we te weinig hebben betaald om er ontbijt erbij te krijgen. Zij stuurde de mail door naar mij en ik nam weer contact op met expedia. Zij wou ze weer gaan bellen maar wij hadden dus geen zin meer om achter het ontbijt aan te gaan. Wij waren er vol van!!!!!!! We hadden deze vlucht+hotel geboekt omdat het inclusief ontbijt was!!!!

Dus wij moesten elke ochtend opstaan en ergens anders gaan eten. Daarvoor moesten we ook een duur bedrag gaan betalen (elke dag!!!!!).

Wij eisen een vergoeding terug omdat wij kosten hebben gemaakt die wij eigenlijk niet hoorden te maken omdat bij deze boeking inclusief ontbijt was.
Graag hoop ik op een snelle antwoord. Alvast bedankt.

De shuttle

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gul.z