Klacht: hotel sapphire in sunny beach bulgarije

op 27 juni 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

geachte,
denk dat het onnodig is alle klachten te herhalen deze zijn vastgesteld door 2 corendonhostessen Anne-Lynn en Janet en uw hoofdverantwoordelijke van bulgarije ivm het hotel sapphire over de kamer, het eten en all in voorwaarden. onze reis bedroeg normaal 14 dagen ( 09/06 tot 23/06) en uiteindelijk door deze omstandigheden daar wij maar eerst omgeboekt op 13/06 late avond en hierdoor na vele stress situaties maar eerst hebben kunnen genieten van onze reis op 14/06 en hierdoor wel 5 dagen verloren.

Tevens stelde wij vast na onderlinge gesprekken van de overgeplaatste mensen dat niet iedereen op de zelfde voorwaarden vergoed is.voor ons enkel de overplaatsing en blijft de situatie voor ons hetzelfde wij zijn 5 dagen van onze reis verloren zonder een verdere compensatie van deze verloren dagen. Ik hoop dat corendon dit nu op een eerlijke manier terug rechtzet met een compensatie zodat wij terug tevreden klanten zijn. Als wij met mensen over onze reiservaring met corendon is het eerste wat zij vragen hoe wij vergoed zijn en moet hen het antwoord schuldig blijven.
Ik hoop dat er een oplossing komt voor deze klacht zodat wij ook kunnen vertellen aan de mensen die ons verhaal aanhoren kunnen vertellen dat corendon toch zijn verantwoordelijkheid heeft genomen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jozef.michielsen1@telenet.be