Klacht: Hotel niet hygiënisch en de schurft opgelopem

Noadoa op 22 september 2021 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb een pakketreis geboekt bij expedia voor 3 personen. De foto’s op expedia zagen er goed uit, dus hebben wij geboekt. Bij aankomst moesten we de trap pakken tot de 4de etage. Ik ben chronisch ziek, dus had dit wel eerder willen weten alvorens ik zou boeken. Als dat niet al erg genoeg was, was de kamer onhygiënisch( er lagen overal van die grote kakkerlaken), meubels waren oud en kapot, douche was kapot en zat onder de schimmel. De douchekop was kapot, dus die hebben we maar vast gemaakt met een riempje. Na drie dagen beseffen we dat we de schurft hebben en ik maar al die tijd denken dat het de muggen waren waarvan ik zo,n jeuk had, maar er ware. Geen muggen. Alles aangekaart bij de hoteleigenaar, maar die deed er niks aan. Ik heb toen ons geld terug geëist, maar die wilde hij niet geven. Hij zei dan moeten jullie bij expedia wezen. Toen heb ik contact opgenomen met expedia en die wilde ook geen geld terug geven, maar wel een andere hotel regelen en dat wilden wij gewoon niet. We hadden al geen vertrouwen meer in expedia. Nadat we wisten dat expedia mensen misleid met mooie foto. Op het moment dat ik ons geld terug eisten,reageerde expedia ook niet meer op mijn berichten. De vakantie was een hell. De schurft heeft ons letterlijk en figuurlijk opgegeten. Geen oog dicht kunnen doen en overdag waren we zo moe dat we in slaap vielen. Nu zit al bijna 3 maanden achter expedia die mij aan het lijntje houd. De afdeling die over mijn zaak gaat zit in het buitenland en die weten blijkbaar niet hoe ze professioneel moeten zijn. Ik wil mijn geld terug en een schadevergoeding voor de schurft. Ik heb 5 weken lang last gehad van de schurft, maar dat boeit ze niet. Expedia wacht op een refund van de hoteleigenaar en zo lang dat niet gebeurd, kan ik fluiten naar mijn geld. De medewerkster van expedia zei dat zij niet langs gaan bij hotels die zich aanmelden, dus men kan zomaar foto’s plaatsen van een hotel die zowat aan het instorten is. Expedia heeft mij misleid met foto’s die niet werkelijkheid was en daar moeten zij de verantwoordelijkheid voor op nemen en niet klanten afwimpelen met valse beloftes. Na een zware tijd te hebben gehad wilde ik gewoon even uitrusten, maar dat is dankzij expedia in vuur gegaan en vervolgens word ik als vuil behandelt.

Mijn geld terug krijgen e. Een schade vergoeding dat wij de schurft hebben opgelopen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Noadoa