Klacht: Boilingbaan Utrecht

op 13 januari 2013 over Hotel Mitland in de categorie Hotels

3 gezinsleden ziek na het eten van spare ribs
Overkill aan vlees, geen groente

Bediening humeurig

Boilingbaan stopt na precies een uur zonder waarschuwing dus je kan de beurten niet afmaken. Je weet dus niet wie er gewonnen heeft omdat het spel net voor het einde halverwege stopt.

Spareribs vers serveren, geen ouwe troep. Niet teveel en met meer groente.

Bediening moet plezier uitstralen. Met € 19,75 voor een maaltijd mag je kwaliteit verwachten

Boilingbaan hoort op tijd aan te geven dat je nog beperkte tijd hebt zodat je zelf kunt beslissen of je door wilt gaan met spelen of dat je het afrond zodat je de eindstand weet

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotel Mitland in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotel Mitland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotel Mitland

Heeft op 08 februari 2013 om 10:22 geantwoord

N.a.v. meneers klacht per mail is per direct Bureau DeWit ingeschakeld om de voedselveiligheid te controleren en is meneer op 9 jan. 2013 per mail gevraagd een vragenlijst in te vullen als onderdeel van onze standaard procedure. Uit de controle achteraf is op 24-1 geen enkele besmetting aangetoond, een ingevulde vragenlijst hebben wij helaas nooit mogen ontvangen.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hotel Mitland beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door midland