Klacht: Hotel is verschrikkelijk en niemand die ons te woord staat

op 29 juli 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Momenteel zitten wij in hotel hopps in Sicilie geboekt via Corendon. Sinds het moment dat wij zijn aangekomen ervaren wij alleen maar slechte zaken. Het moet een 4 sterren hotel All inclusief voorstellen maar het is alles behalve dat! Inmiddels de 3de dag ingegaan en nog steeds geen reisleiding gezien die ons klacht kan oplossen. We hebben met directe manager gesproken, Corendon Nederland contact opgenomen maar zonder resultaat. Beloftes dat de leiding oplossing gaat zoeken, contact gaat opnemen, langs gaat komen in het hotel, totaal geen enkel actie. Loze beloftes van Corendon. Schaam je!!! Wij willen weg hiervandaan, naar huid maar wij staan met ons rug tegen de muur!!! Ik ben hier met jonge kinderen en ben helemaal gestrest. Dit is geen vakantie maar hel voor mij.

Indien Corendon überhaupt een oplossing zoekt. Langskomt zodat ik ook officieel op die manier mijn klacht kan melden.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fhylicia